6 Juli 2012

Godmorgon! Dagens planer är ''förvånande'' insällda. Jag som så gärna ville åka till rullsand.. 
Annars då? Har ni sovit gott? det har inte jag... Det kändes inte som om jag sovit något alls när jag vaknade. Jag älskar förövrigt känslan innan man ska sova, det låter super töntigt jag vet. Men jag älskar att sova och att drömma! Det är spännande haha.. (säger det här för att mina drömmar den här veckan har varit cp) 
 
Jag såg förresten tusen gånger starkare igår, den var inge bra alls. Så att alla vet liksom! haha. 
Jag drar förmodligen på finmiddag idag, på världens bästa ställe inne i stan. Men får se! 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0