Vad är detta?

SVAR: När jag såg denna kommentar och jag var på uselt humör var i stort sätt allt jag fick ur mig NOOOOOOOOOOOO PLEASE KILL ME I HATE MY FUCKING LIFE. Inte riktigt men har verkligen ingen lust men jag antar att jag får göra det ändå men jag vägrar att utmana någon annan.
förvänta er inga bra svar.
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
slutade på dagis och började i förskoleklass, lekis, sexårs - vad ni nu kallar det.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
fick mina första betyg

3) FEM SNACKS DU GILLAR
  1. chips
  2. chips
  3. chips i alla smaker
  4. kakor/bakverk inga tårtor
  5. ostbågar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

  1. dear maria count me in - all time low
  2. jasey rae - all time low
  3. SOS - Jonas Brothers
  4. när jag går ner - norlie & kkv
  5. stereo hearts - gym class heroes


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
  1. resa
  2. shoppa
  3. ha kul
  4. lyx lyx lyx
  5. välgörenhet

6) FEM DÅLIGA VANOR:
  1. skiter i saker ganska lätt
  2. blir lätt irriterad på små saker
  3. gör av med aldelles för mycket pengar - mestadels på mat
  4. äter allt som inte är nyttigt
  5. -


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
  1. äta
  2. göra av med pengar
  3. umgås med dom jag tycker om
  4. stå på en helt awesome konsert med ett awesome band framför mig (vilket jag gör igen om exakt en vecka!)
  5. ligga i sängen och göra ingenting alls förutom att lyssna på HÖG musik


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
  1. utsvänga byxor
  2. fjällräven
  3. dom såkallade ''emo'' kläderna som ser så himla tunga ut, det skulle jag aldrig orka
  4. burka
  5. inget jag absolut inte skulle ha på mig men helst inte vill - kjol

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
  1. mobilen
  2. skor
  3. datorn
  4. spotify
  5. kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0