cashen rullar ut som det ska

Antar att jag inte kan hålla löften när jag kommer på mig själv (efter att jag lovat att spara mina sista pengar) att planera att göra av med allt dom kommande dagarna. Men det kommer ju faktiskt nya pengar..
Det finns så mycket jag vill ha OCH behöver. 2 par nya skor, några byxor, massa underkläder. Men man måste ju liksom proritera saker och ting. Ska ta tummen ur röven och fixa till mitt rum nu. Känner att jag ändå redan gjort av med tillräckligt med pengar på nya kläder.
Jag behöver också börja planera inför balen (?????) Ska be en skräddare sy upp en klänning och det skulle ta tre månader typ.. Vad ska jag ha för något? Vet inte vad som känns säkrast heller.. Be ett företag sy upp en klänning från en bild (?) av en klänning jag vill ha (känns dock som att det finns en chans att det kan bli riktigt dåligt, men OM det går bra så har jag drömklänningen) eller ska man köpa från USA men då kanske den inte blir i rätt storlek? Eller köpa en klänning i rätt storlek fast att det inte blir den perfekta klänningen... Allt är fett svårt, håret och de får jag tänka på sen.
Haha stressarn eller vadå? ... Måste iallafall försöka sova nu, ska upp tidigt och dra in till stan. internet är jätte segt också så det funkar inte att lägga upp bilder.....

Kommentarer
Postat av: sara sundström

har du hittat en från USA som du gillar o det blir fel storlek så kan du ju gå till en skräddare så syr dom in/ut den samt kan göra ändringar för just DIN figur ;)

2012-01-11 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0