Kommer du ihåg den tiden man var barn och kunde klä sig utan krav på någon annans smak?

Jag har ont i magen tralala.. Asså jag har verkligen ingenting att blogga om just nu.. Känner att jag får komma på något bra, rätt snart helst.
Jag drog till Knivsta en sabbis och handla lite godis osv, har ju nationella imorgon igen, känns dock som att det kommer gå lite dåligare imorgon. wish me luck.
Nej kanske man skulle passa på att titta på några avsnitt av gossip girl innan det är dags att sova? eller plugga kanske? nej det gör jag en annan dag, orkar verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0