Jag kan

Åter igen så kommer det ett inlägg där jag ska skriva om hur jag ska komma igång med träningen och uppnå resultat. Är ni inte intresserade, läs inte.

Jag börjar få sån ångest som jag hade i somras om viktuppgång/liknande. Jag är beroende av socker och inte fan blir det bättre av att skolan jag går på inte lagar bra mat och det ända jag kan äta består av just socker. Jag har iallafall hittat en diet som kommer bli perfekt för mig. Den är uppbyggd i olika steg och sockersuget kommer sakta försvinna! Detta ska jag börja med imorgon. Och jag kommer förmodligen ha mer att blogga om nu.
Och jo, det kommer hålla. För vet ni? Nu är jag inte ensam om att göra något sådant. Jag kommer få ork och motivation.

Och varför gör jag detta? Jo för jag är rädd för fetma. Jag vill inte bli tjock, gå upp i vikt. Jag mår dåligt av att äta som jag gör. Det leder till ångest. Det gör faktiskt det. Att jag nu ska vara sötberoende förstör så mycket, jag älskar att träna. Jag vill inte må dåligt. Tyck vad ni vill om mig, och nej jag ska inte bli ett ätstörningsbarn utan jag ska börja ta hand om mig själv. Visste ni förresten att man blir smart av att vara hälsosam och att träna?

Strong is The New skinny. Ellerhur? Och inte fan ska jag ge upp! Jag kan inte hålla på såhär längre. NU kör vi! NU sätter jag igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0