Årets tack

Vill passa på att säga tack till alla mina vänner som läser min blogg! Tacka för att ni gjort mig till den jag är. Det här året har väldigt mycket hänt, både roliga och tråkiga. Men jag har framförallt växt från en osäker 15 åring till en säker 16 åring.

Så mycket har hänt, det här har varit ett riktigt bra år!! Jag har sommarjobbat, skaffat extra jobb, börjat träna, uppträtt på UKK, insett vilka som är mina vänner på riktigt, börjat gymnasiet, lärt känna nytt folk, varit på niornas bal, slutat grundskolan och så sjukt mycket mer!
Jag har träffat mycket nya människor vilket några av dem jag hoppas på att känna väldigt länge till! Jag är så nöjd!

Låt 2013 bli så mycket bättre!
Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0