Ny start!

Hej! Dagen har gått super fort, jag träffade Sabrina i Täby centrum efter jobbet vilket var hur kul som helst! Har saknat henne så! Lite nyttig frukost inköptes idag, bröd med endast 3,4 kalorier i varje skiva, vilket är as bra. Så från och med imorgon ska jag äta bra mat, har även laddat ner en kaloriräknar app för att se till att jag inte får i mig för mycket mat, det är ju inte bra.. Om jag inte hinner träna får man må bra på andra sätt liksom, ska dock försöka se till att behålla det här resten av livet. Nu ska jag titta på glee sen sova! Imorgon ska jag till frisören och fixa mitt äckliga hår! Önska mig lycka till! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0