I sängen!

Godnatt! Förlåt för den dåliga uppdatering men har knappt tid för bloggen, och jag är inte ensam om det heller har jag märkt. Läser inte ens dom stora bloggarna längre - något som var en vanesak flera gånger om dagen förut.
Jag hade en lektion idag, klockan ett. Kändes så där lagom nödvändigt att befinna sig i skolan halv tio imorse.. Not. Imorgon ska jag spendera lite pengar och tid med Rebecca, vi har inte "gjort" något på rätt länge, så imorgon blir vår dag.

Måste även lägga upp bilder från dom senaste dagarna och det nya i min garderob + RENSA garderoben ordentligt.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0