Tell me now that you are mine

Hej! Hade nationella i engelska stort sätt hela dagen, eller aa halva. Duktig som jag är så har jag gymmat idag också! :)
Jag VET förövrigt att jag sa igårkväll att jag skulle lägga upp bilder, när jag satt med hårfärgen igår fick jag lite utslag, ingen bigdeal får det ibland men nu var det mycket fler. Så jag sköljde ur hårfärgen tidigare och gick och la mig på en gång då vi var klara ganska sent. Har precis duschat så jag tar en bild ikväll om det hinner torka!
Detta får bli dagens låt, tycker att musikvideon är skitdålig, låten är inte heller så bra men den fastnar :) som Onedirection låtar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0