Lördag

Godmorgon! Hade en trevlig kväll igår, var hemma hos Jonatan. Fick åka min nya moppe också, kallt som fan men det var värt det! Sjukt nöjd över den faktiskt.
Påskafton idag, är det då man säger glad påsk eller vad gör man? Min familj firar inte påsk något speciellt, utan dom är riktigt bra på att köpa påskägg däremot, för några år sedan fick jag typ 5-6 stycken, helt otroligt att man inte blev särskilt rund.

Idag ska jag äta tårta och massa kakor. Eller någon kaka, (har ju börjat mitt nya nyttigARE liv) efter det drar jag nog mig in mot Knivsta och träffar Annica! Va gör ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0