fyra dagar kvar

Det är fyra dagar kvar, tills sovmorgon, tills valborg och till min sexonårsdag! Så vad önskar jag mig?
Jag önskar mig massor! Alldeles för mycket! Det jag ville ha mest var en ny moped, vilket jag har fått så det är avbockat iallafall.
Pengar står på önskelistan, så jag kan göra massa roliga saker. Köpa kläder typ. Äta mat. Nej men ni fattar, köpa lite vad jag vill. Jag vill ha smycken, speciellt guldiga ankle cuffs. skor, platå converse vore grymt! Även massa snygga klackar! Ge mig ett par skor och jag är nöjd liksom. Livet blir så mycket lättare med fina skor.
Jag vill ha massvis med blusar, snygga jeansshorts, långklänningar, kläder överhuvudtaget!
Tänk vad bra man skulle må om man var miljonär för en dag. Det vill jag vara. Det önskar jag mig haha. Nej men ni får sova så gott! Imorgon ska jag till pappa, dom flyttar i helgen så det är osäkert om hur uppdateringen ser ut men jag ska självklart göra mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0