bakis och skakis...?

Asså jag är helt fucking slut.... Efter skolan drog jag till gymmet med Emma, vi körde ganska hårt, det slutade med att jag mådde illa och var snurrig i huvudet. Efter gymmet så drog jag hem, gick ut och sprang, kom in och duschade och däckade i sängen. Min stackars lilla kropp är helt slut och skakis.
Ska installera power point på datorn nu och sitta och plugga resten av kvällen. Jag är så långt ifrån taggad som det går att komma, orkar verkligen inte. Men jag är duktig så jag gör det ändå.

Kommentarer
Postat av: Annica

Brukar låta så :*

2012-04-23 @ 19:18:12
URL: http://annicaringblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0