swagger jagger

hihi okej de blev lite dator ändå... Kom hem vid nio o då står det en laptop på min säng! OM jag är glad!! Helt sjukt att min minidator äntligen är ersatt!! Haft våra minnen men dock så kommer den här super duper datorn göra mitt liv så mycket bättre! Man kan liksom plugga på den här datorn, till skillnad från den lilla..
Ska läsa lite bloggar nu, eller fixa klart allt med datorn.. vet inte, vet dock att jag verkligen inte har lust att plugga :( kommer gå åt helvete på provet sen!
Har inga bilder på datorn men bjuder på en låt!  :)
skön låt ju!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0