en lista!

såhär trevligt på en lördagskväll som denna! ;)
Har du:
Piercingar? - naveln :) 
Syskon? - inga riktiga, bah fake! 
Jobb? - aajo. 
För många vänner? - haha nej absolut inte! 
Rymt hemifrån? - nej
Färgat håret? - haha yes
Bra självförtroende? - ibland 
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja ett antal gånger, ( i onödan ) 
Varit kär? - tyvärr ja. 
Dumpat någon? - såklart ;) 
Gjort något olagligt? - hahha sch.
Somnat i skolan? - Haha varit nära faktiskt :P 
Brutit ett ben? - Nej aldrig
Tappat bort mig i min hemstad? - Haha tror de :) 
Sett en fallande stjärna och önskat? - många gånger..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - haha aa :/ 
Smugit ut utan lov? - aa för de är ju lätt här på landet ;)
En hemlighet som ingen annan vet? - ingen hemlighet om någon annan vet? ;)
Sovit en hel dag? - Haha faktiskt inte :P kommer inte ihåg iaf
Somnat gråtande? - Ja rätt många gånger
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - sch
Blivit generad inför folk? - mjo
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Ja
Ätit musslor? - nä fyfan
Haft ett förhållande i under en månad? - inte seriöst
Blivit kallad player? - Haha tror inte de ;)
Färgat ditt hår svart? - nej men färgade mörkbrunt i sjuan o de blev typ svart
Vad:
Längtar du till mest just nu? - Lycka
Ska du göra i helgen? - Chilla med livet, drar tillbaka till uppsala imorgon!
Gjorde du igår? - färgade håret, såg film, åkte moppe, umgicks med min kära vän Empa! ♥
Ska du göra i sommar? - Den sluta ju nyss
Har du för mobil? - iphone4
Vad köpte du senast? - en sprite
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - går ju inte i skogen hahah men jag vene inte kommit tillbaka iaf.
Vem/vilka:
Slog du senast? - sånt gör inte jag :) 
Fick du sms från senast? - annica :D
Pratade du med i telefonen senast? - viiiiiktor

Älskar du? - Min familj och mina närmsta vänner
Skulle du kunna göra allt för? - Min familj o närmaste vänner, the ones I love. 
Var du med senast av det motsatta könet? - Viktor, eller nej träffade Ahmed igår en snabbis
Kan du lita på mest? - mina närmsta vänner
Vet mest om dig? - Mattias forsell
Sov du tillsammans med senast? - emma :D
bjuder på en sjukt gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0