Den sjuttonde september tjugohundraelva

Idag är det lördag! jag vaknade på ett av dom värsta sätten man kan... Barn som springer o leker (dvs skriker) och sen när dom slutat är de någon som lyssnar på justin bieber och sjunger hahahah. Sjukt trött idag iallafall!

Igår drog jag in till Knivsta och hämtade Elin, vi drog till ica o köpte gott och drog sedan till Pepparn och chillade. Åkte och tankade efter (my first time hihi) sen drog vi till Tom och lånade toaletten och chillade innan vi drog till särsta med massa folk! Sjukt kallt att åka hem sen men jag hade kul! :)

Har massa plugg den här veckan med, ska skriva (försöka) klart min novell nu sen får vi se vad som händer ;)

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)

2011-09-17 @ 21:43:07
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0