random thoughts in my head.

Nu är det såhär att på senaste tiden har jag börjat tänka. VÄLDIGT MYCKET. På grund av ett antal olika skäl men det är självklart inte bara fullständigt seriösa tankar.
Jag tycker exempelvis att coca cola i burk smakar annorlunda än i flaska. Jag kan inte va helt ensam om de? eller? Det är liksom... en helt annan smak. vet dock inte på vilket sätt.
När man tittar på film och folk sover, myser, har sex eller ska jag säga samlag? ;) eller nej förresten intimt umgäme. Så kan jag inte låta bli att tänka på hur sköna sängarna ser ut att vara. Är alla USAs sängar sådär mjuka o gosiga som dom ser ut på film? Och deras kuddar verkar otroligt sköna! igår när jag var på bio o såg crazy stupid love så var det i en scen där Emma Sto
ne nämde att kuddarna var väldigt sköna, att dom formade sig efter huvudet hahaha. Är det värt att beställa kuddar från USA? Skulle självklart inte banga på ett par sånna stora perfekta kudda
r i min säng.
Om jag till sist ska sammanfatta den här veckan som gått så är jag glad att den blev som den blev. It didn't turn
out t
he way I planned but maybe that's even better. Om allt jag planerat i veckan gått igenom skulle jag nästan skämts över mig själv. Är väldigt glad att veckan blev som den blev ändå! skönt med lång helg osv. (trotsatt det varit begravning)
Hoppas att den kommande veckan blir desto bättre! Ska försöka träffa en viss person, (ska jag vara som stor bloggarna och ge honom ett smeknamn kanske? mrX, mr secret osv. Fast nä i för sig så kommer hela knivsta förmodligen få reda på om vi ses) ska höra av mig nu om det faktiskt. En person som betyder typ väldigt mycket liksom, som alla skulle hata mig för att jag tycker om. Don't get me wrong, men jag vet att det skulle bli så ;) Men det är ju ett fritt land och jag får umgås med vem jag vill :) Orkar inte bry mig om allt omoget snack som dras runt hela tiden.

Haha Ja. Det där var mina tankar för den här gången. Ytterst viktiga tankar om jag får säga det själv. Stora tankar som jag tänkt väldigt mycket på. Dom minsta av dom allra största.

Kommentarer
Postat av: Annica

Du ska träffa mig också! Och satan va vi ska prata då <3

2011-10-02 @ 21:52:28
URL: http://annicaringblom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0