världsklass

Helt otroligt att det är mitten av november och att man fortfarande kan gå med skinnjackan ute! Lovar att det kommer komma snö imorgon bara för att jag tycker det här är lagom vinter väder!

Hade det supermysigt hemma hos Emma igår! vi käkade pizza och gottade oss med chips framför tvn :) gick och la oss alldeles för sent = kommer aldrig komma i säng ikväll!
Efter vi vaknade imorse gjorde vi toast och sen drog jag hem en snabbis innan vi drog vidare till väsby och mormor och morfar och firade morfar! Gott med tårta osv.
Sitter och nästan skakar just nu! Håller på att uppdatera iphonen och är jätte rädd att allt ska försvinna! (även fast jag har säkerhetskopierat) Håll tummarna för mig!
Grattis på farsdag pappa ♥
känns otroligt awesome att man ser mig på bilderna också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0