Are you seriously sitting there taking a shit man?

Guess what? Jag har färgat håret! Har tagit För och efter bilder så det kommer upp! Någon gång. Nöjd är jag iallafall så tack Rebecca!

Jag vill ha NYTT. Jag är trött på det här, det ska bli ändring, nu (eller dvs efter nyår -på riktigt) jag ska skita i allt nu! (inte skolan och allt de viktiga) utan i all skit! Jag bryr mig Inte om vad folk säger. (vet att jag kommer få frågor om det här) vill jag ha rött hår då ska JAG ha det och ingen annan, vill jag ha grönt aa då är det mitt val :) vill jag ha röda läppar så ska jag ha det, (älskar läppglanset jag fick från the studio) ber dessutom om ursäkt att jag gett ut vissa folks nummer till dom! Men de va roligt och alla borde prova på det!

Nu är det iallafall jag, bara jag. Inga killar, ingen skit. Man får bara dåligt självförtroende över det :) Det gäller att få fram det bästa ur en själv även fast jag är nöjd med mig själv men det är så dagens samhälle ser ut.

"I've got 99 problems but a bitch ain't one."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0