1 advent

söndag idag, första advent idag och den första snön kom idag! Har ingenting alls att göra, ska gå till nattmössan typ. nej men aa. awesome.
bjuder på en sån här och låtsas att jag har något vettigt att blogga om.
Dagens låt: farewell - rihanna
Dagens klädsel: pyjamas typ, nästan.
Dagens skor: converse
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens händelse: tripp till raaaansta
Dagens mat: korv pommes frittes och massa goo fika @ farmors
Dagens planer: sova, kolla på the walking dead
Dagens saknad: godis och en viss person!
Dagens tråkigaste: sitta i bilen
Dagens dummaste: mina koss
Dagens köp: en french
Dagens godis: om livet ändå vore så bra
Dagens mående: ok
Dagens äckligaste: massa hundhår
Dagens sötaste: min vän
Dagens kärlek: DUSCHEN
Dagens dryck: coca cola
Dagens telefonsamtal: min andra vääään 
Dagens känsla: trött

HAHAHA orkar inte att till och med den va ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0