boy you're gonna set me on fire.

Kom hem vid sju efter en dag i Uppsala. Idag kollade jag först synen så jag kan få ta moppekort. Sen så drog jag iväg till uppsala med mattias (och sofia och elin) eller aa vi åkte tåg med dom. Tog en evighet innan jag hittade något att köpa men jag kom hem med lite grejer iallafall! Bilderna är inte super bra, tagna med min mobil liksom. Sen tycker jag inte att man riktigt ser hur tröjorna ser ut på bilderna men jaja.

Kom hem med dom här tröjorna, en piercing, en bh, en sjukt cool dubbelring och toffsar. Lite allt möjligt alltså ;) och ska mäta mig nu så jag och mamma kan köpa klänningen jag hittat till min konfirmation nu! awesome!

piercing ser inte riktigt ut sådär som den gör på bilden, lite kortare är den men orkade inte ta en bild på den satt ni får nöja er med den här!

Det går inte att ladda upp bilder längre tyvärr så en tröja får ni skita i att se och sen så piercing hoppar vi också.. men aa och som sagt bilderna är jätte dåliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0