love comes slyly, like a thief.

Vad är klockan igentligen? :P den är snart 11 va? aa jag fattar inte det där med att ställa om klockan.. Men jag måste komma på vad klockan är eftersom jag ska in till Knivsta sen och träffa elin så att det inte blir knas.

Jag skäms över mig själv på grund av att jag inte la ner hela min själ på insmörjandet av bus. Har blivit fläckig, dock inte över hela kroppen! :D utan typ på händerna, fötterna och knäna. Jag är inte direkt van med dendär bus. Den jag hade inte var inte lika stark som den här utan man fick liksom smörja in flera gånger.



internet blev jättekonstigt och därför publiceras det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0