just my luck?

Är det fredagen den 13de idag eller????????????? fan jag har haft otursdagen efter mig hela dagen! Så idag tänker jag vara inlåst i mitt rum för alltså det här går inte bra. vaknar upp och har inget att ha på mig, Skolan var seg, min so redovisning sög, mina leggings håller på att gå sönder och dom är nya!! (ginatricot kvalité) sen så när jag kommer hem och tänker sätta mig framför tvn och chilla så häller jag ut ett glas saft över två Mac-datorer, hemtelefonen och tv-dosan! vafan! vadå lyckas? Jag tror inte den ena datorn funkar heller satt..


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

oj da :D fast jag tror ej på otursdag :D men djävulen tror jag på :(

kram <3

2011-03-11 @ 22:03:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0