and then he said: honey.

Torsdag idag, skolans skönaste dag faktist. Hade nån ''prov''-grej på spanskan och fick reda på att jag fick vg på det muntliga läxförhöret/redovisning typ. Jag blev fett glad :D Sen rullade dagen på med elevråd över hela engelskan, lunch, slöjd och styrelsemöte över sista lektionen satt jag klagar inte :)

nu har jag pluggat klart och pratar med pappa i telefon nu och sen ska jag ringa Niklas så han kan visa mig sitt nya högtalarsystem XD haha :P Sen ska jag kolla lite på kläder och försöka få till något mer inlägg idag alltså! vet absolut INTE vad jag ska blogga om.. satt de gör inget om ni kommer med förslag ;)


Kommentarer
Postat av: Lanah

Hoppas du får en trevlig helg, sötnos! :)

2011-03-11 @ 08:01:17
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0