seems like I'm making a deal with the devil

Ska ta och göra lite lunch nu. Sen drar jag iväg till pojkvännen och umgås med honom.
Det har blivit sådär lagom kul att alla mina planer för veckan är borta! wihoo! nej men skulle varit med sabrina på hennes landställe men det krockade med att jag skulle till Ransta men nu ska jag inte ens dit satt aa..

I Onsdags tror jag, den dagen jag var i stan iallafall. Nej torsdag var det nog. Så gick vi in på Bikbok och så såg jag mössor och halsdukar. HALLÅ? det är Juli!? Har blivit deprimerad inför hösten nu.
Jag kan ju dock inte låta bli att bli lite taggad, tycker faktiskt om hösten. det är mysigt och så. Jag gillar kläderna som butikerna tar in. Men ändå jag har inte hunnit ta vara och njutit ordentligt av sommaren! Får hoppas att det tar ett tag innan Hösten kommer igång på riktigt iallafall!

Har tittat runt på lite kläder på internet och herregud vad jag är taggad på att köpa en massa kläder! Hittade lite i stan också som jag bara måste ha! Jag gillar då inte affärernas hemsidor (dom stora klädkedjorna, ex ginatricot, H&M) Satt jag hittade inte så mycket här men lite iallafall. dock inte som outfit! Vill ha solglasögonen och väskan är jag kär i, as snygg i verkligheten .resten av grejerna är typ bara där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0