Svar på kommentarer;


Svar: Den köpte jag på Ginatricot och den kostade 129:-




Svar: hahah elin jag vet :( inte ett dugg avis asså !



Svar: haha tack (va bara tvungen att ha med den här kommentaren haha)



Svar: jag har tyvärr bara en bild på min piercing på den här datorn, ska byta dator och lite sånt. Och nej jag tror inte den kommer störas ut? varför skulle den göra det? Random fråga haha men ingen fråga är för dum..
Men tillbaka till min piercing, jag har fortfarande piercing jag fick i. Har inte bytt än för att den läkningen har gått upp o ner men ska byta om några dagar tror jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0