so pridictable.

Kom på nyss att det har gått två månader sen jag piercade mig. Så jag får igentligen byta piercing idag men mamma säger att jag ska vänta några dagar till, jag med. Den är lite röd. Så det får tyvärr vänta..

Shit jag måste verkligen kissa så ska gå och göra det haha sen ska jag skriva i lite grejer i min kalender så att jag inte glömmer vad som händer den här veckan sen ska jag duscha och fräscha till mig lite :) måla nytt nagellack och lite sånt. kul ...

juste novaqueen.se har 30% på alla varor så funderar på att köpa lite tröjor men får se om det blir något, funderar på att lägga mina pengar på annat nämnligen men bestämmer mig imorgon hur jag gör tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0