snyggare bilder har man ju sett..

skrev ett inlägg men datorn blev helt fucked up . men aa jag har haft en såndär superseg söndag, duschat, städat och bara segat runt i pyjamas hela dagen. men ikväll fan, då är det solsidan! :D hihi fan vad jag är taggad!!
Men jaaa. vad gör man nu då? i typ 45 minuter? nää jag vet inte lyssnar på jonas brothers haha och kolla igenom orden på spanska läxan? OM jag orkar. :)

btw, fick frånvaro från två lektioner i fredags :S man ba eee va? jag kom inte ens försent till lektionerna satt. .

haah kollade igenom bilder på beccas dator och haha dom här bilderna är inte ens hälften så onormala som dom andra . Shit. haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0