känner mig så vacker just nu...

min egengjorda gröna tröja, sidenkalsonger, blå handuk i håret + en ansiktsmask. Kan livet bli vackrare? ja det kan det faktist! :P
Har fått konstiga utslag i ansiktet igen :( fick det 09 under dom veckorna jag va sjuk och tappade rösten osv tror jag. Fick de av en tvål jag tvättat ansiktet med då och nu av en kräm. Ser nästan ut som acne om man kollar nära :( buhu.! :'( tur att det inte syns så bra. och NEJ de är inte acne.

Jag har iallafall målat naglarna nu och ska sätta på en film och mysa i soffan, är rätt trött och ska upp tidigt imorgon typ 10 ska nämnligen till mattias och sova där så det blir sämst uppdatering imorgon men jag skriver innan jag drar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0