ibland har man det bara för bra.

Har kollat på sjukt många filmer idag. Eller nej okej 3. Men en va bra, den ena hade jag sett och den andra sög. Det va något jag skulle blogga om men kommer inte ihåg nu (A) så bra minne som man har..

Ska iallafall sova nu, ska upp halv tio imorgon bitti tror jag.. Måste fixa mig, packa och sen ska vi iväg och åka skridskor wihuuu... eller inte. Sen ska jag iallafall till väsby. Och guess what?! Pappa ringde mig igår och frågade vilken färg jag ville ha på mössan jag pratat om förut. Jag sa vit och han köpte den!! :D Den har varit slut i Uppsala så länge och jag palla inte vänta på den längre men nu fan! Gud vad glad jag blev! så jag får den imorgon! längtar !

Ska sova nu, bara svara på lite kommentarer först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0