Flavour of your lips is enough.

Förlåt att jag inte uppdaterat men blogg.se funkade inte hos pappa :S men iallafall ! Jag har varit med mattias och tilde, hahaha jag och tilde köpte biljetter till the tourist på olika rader för de va fullt :( men vi ordnade de ändå så vi satt brevid varandra! De va folk som inte hämtat sina biljetter så vi tog dom istället och böt :P

men Jag är hemma nu och har precis fixat mig lite snabbt och ska åka till knivsta nu och vara med elin. :D nice :D MED MIN MÖSSA :D hahaha

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg ♥

kolla gärna in min med hiih :D

2011-01-11 @ 04:38:22
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0