yesterday all my troubles seemed so far away.

Kom hem för ungefär en timme sen, glömde totalt att blogga! tog bilder och allt men jag gissar väll på att jag var så fast i att få klart pluggandet att jag glömde bloggen och började plugga istället.
Skolan var faktist rätt nice, hade inte så jobbiga lektioner och fick faktist en massa saker gjort, vilket var skönt.

Jag har pluggat all spanska till provet imorgon men känner jag kommer behöva repetera allting för säkerhetsskull, och snart ska jag börja med SOn till provet på fredag! åh fyfan nä jag orkar inte är jätte trött nu faktist! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0