all my life I've been good but now all I want is to mess around.

Godmorgon! Blev väckt 7 av att telefonen ringde men låg och chillade i sängen och kollade på pll som inte funkade igår och så. Och nu har jag precis ätit frukost, gjorde en god smoothie gjord på vaniljyogurt, jordgubbar, hallon, ananas, mango och några körsbär för dom som vill veta! ;) haha den var ju god liksom!

annars då? Jag är sjukt taggad inför Barcelona resan imorgon! asså shit, vi drar imorgon!!! :D :D Kommer ha det så jävla underbart där, staden är underbar, shopping dubbelt så bra, jag är där med bästavän, kan det bli bättre? Ja de är ju plusgrader :D de är ju fan vår där borta! Gud så skönt det ska bli att komma bort från den här kylan i lilla sweden.
Men eftersom vi drar imorgon och jag ska sova hos sabrina inatt så har jag en massa saker att göra, måste dammsuga, plocka undan kläderna från golvet, byta sängkläder, packa om i resväskan och duscha o lite sånt smått. Mitt rum måste ju vara fräscht när jag kommer hem satt det är bara att börja!

BILDER FRÅN FÖRRA ÅRET:
och ja, jag själv tycker inte att det är så fräscht att lägga upp en bild när man äter men den här muffinsen är bara för god och kolla in rälsen i munnen på mig ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0