min helg.

åh thaha känns lite kul och jag måste berömma mig själv för den super bra'iga uppdateringen dom senaste dagarna!!! applåder till mig! Men som vanligt säger jag att jag haft fullt upp ;) vilket jag har. berättar lite snabbt :)
Fredag: skola - 2 prov! Sen efter skolan drog jag hem en snabbis och åkte sen till väsby och sen till sala. Överraskningsfest för Nathalie. Vi hade de trevligt haha fyfan va jag garva :) kommer inte ihåg så mycket men de va chill, jag och lisa sov över. Vi somnade vid 4.

Lördag: Vaknade runt 9 och de va as varmt i sovrummet och kunde inte somna om. Vi gick upp efter ett tag och sen drog Lisa och runt 1 drog jag och Nathalie till Västerås och käka pizza, kolla på kläder och lite så :) chilla bara - som vanligt :) Sen när vi kom hem kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, eller jo! vi åt pizza igen och sen kolla vi på melodifestivalen och eric saade :D sen beck, redan sett den och jag blev fett arg haha! Sen la vi oss och kolla på en bit av ett OC avsnitt men jag somna, vilket va fett skönt eftersom jag inte fick så mycket sömn natten innan.

Söndag: vaknade efter 11 och gick upp och chillade lite, fick skjuss till kyrkan vid 2 och var där. Sen efter den blev vi hämtade och vi åkte hem o åt och kolla lite mer på film o så, sen åkte jag hem till kära knivsta.

De va min helg! och nu ska jag bara läsa lite bloggar eftersom jag missat en hel helg, (faktist inte suttit vid datorn) och sen när jag läst klart ska jag sova eftersom ingen annan här hemma är vaken och jag kollade på the walking dead om de hette så? fett äckligt och läskigt så jag måste sova! haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0