make it a sweet goodbye, it could be for the last time.

åh kom nyligen hem från skolan och fyfan va jobbigt det var. Jag är inte helt frisk än, jag vet inte riktigt men alltså jag har nysit mellan 20-40 gånger idag! helt seriöst! och de är inte kul, all min energi har försvunnit nu för jag orkar inte mer förkylning :P

Ska plugga lite nu iallafall, jag har fysik prov imorgon och matte prov på fredag satt de är bara tt sätta igång och plugga, för jag kan verkligen INGET på fysiken och jag märkte idag att jag har glömt rätt mycket vi har gjort på matten... :P och de kanske inte är så bra haha. aa men så nu ska jag göra det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0