när jag är ledsen.

Dag 13: Såhär är jag när jag är ledsen
När jag är ledsen så är musik definitivt det bästa som finns! Fråga mig inte varför men det blir så att jag vill få mig ännu mer ledsen. Vill må dåligt när jag väl mår dåligt, vill få ut allting. Musik med texter som kränker ner en själv (observera: TYP) är det som rinner ut ur mina högtalare.
Men även när jag är ledsen så kan det ibland rinna ut peppande musik ur högtalarna, men jag föredrar helst det när jag ska göra något roligt.
Vilken slags musik det är jag spelar beror också på, det är olika från gång till gång.. rätt bra skillnad på de här låtarna :)
Några typiska ''när jag mår dåligt låtar''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0