I've said it once I've said it twice

Dag 10: Planer för den här vintern
Den här vintern har jag ingenting alls planerat faktiskt.. Jag ska umgås så mycket som möjligt med mina vänner och familj antar jag.
Mina planer för julafton är att jag ska spendera den med pappas släkt borta i Enköping eller i Ransta, vet inte men där borta någonstans iallafall. Sen under juldagarna blir det mycket mat, kalkonmiddag och sånt typ.
Sen nyårsafton tror jag blir av med mina vänner!
Nej jag vet inte vad jag ska göra i vinter.. en riktigt dålig ''dag'' att skriva om.
Hade världens äcjligaste dröm inatt :( Inget speciellt egentligen.. Men ni vet dom här drömmarna när det verkligen känns som om det vore på riktigt? en sån dröm hade jag inatt. Fyfaaaaan. Kunde inte öppna munnen haha och tappade tänder och skit.. FATTA JOBBIGT. Har inte haft någon sån dröm sen Augusti typ. uusch..
Ska strax börja göra mig i ordning! Det är luciavaka i Knivsta idag och fina Emma ska vara lucia så det blir säkert super! (kallt också för den delen)
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0