It honestly was beautiful

Dag 11: En bild på något som gör mig glad

Jag älskar att vara i Barcelona. Alla dagar är lika underbara och den goda maten. Dreglar av tanken typ.

 

Dagen då jag konfirmerades (den 22 Maj i år) var underbar faktiskt, de kunde inte bli bättre bara. Hela Konfa tiden va dunder. Om jag fick en önskan skulle jag spola tillbaka ett år och göra om allt igen!

 

 

Skolavslutningen i somras var faktiskt också väldigt underbar, jag kände mig snygg, jag mådde super bra. Jag hade roligt hela dagen, liksom allt bara funkade! de bara va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0