Grinchen

Har spenderat kvällen med tv mys med Rebecca. Tog igen det vi har missat dom senaste veckorna när det var som jobbigast i skolan. Vi såg bland annat Grinchen, det måste vara världens bästa film! helt underbar! Rebecca presenterade även en ny serie för mig, blev helt kär i den. Misfits. (spana in!)
Nu måste jag iallafall försöka sova, ska upp tidigt imorgon och iväg på ytterligare ett julfirande och efter det blir det kalkonmiddag hos mormor. Känns som att julen aldrig tar slut och nej jag klagar inte, jag älskar julen. Men till er som inte redan sover, sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0