dag tolv

Dag 12: Vad är kärlek?
Jag har varit kär en gång. För mig är kärlek... (svårt att beskriva!!) Det är när man verkligen kan lita på en person, att även vara glad på någon fast att man bråkar, vet vart man har personen liksom. Jag vill känna mig älskad och omtyckt till och med få fjärilar i magen ibland (och nu kom den töntiga romantikern fram)  Jag vill kunna skratta med den jag är kär i, kunna gråta, kunna prata, kunna aa jag vet inte vad. Allt mellan himmel och jord.
Jag skulle faktiskt kunna skriva ett väldigt långt inlägg om vad kärlek är för mig (lite mer detaljerat också) men det känns som att min blogg inte är rätt plats för de då jag varken vill hänga ut människor eller öppna mig för mycket pga av att människor har en tendens att faktiskt snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0