99 red balloons

Dag 21: Det bästa som har hänt mig det här året
Det har hänt väldigt många bra saker för mig det här året! Men jag måste nog säga att prao tiden var det bästa. Jag fick två nya vänner som jag skulle göra (nästan) vad som helst för. En utav dom är Emma. Emma Rosén liksom. Skulle från början inte ha praoat med henne, men det blev så och i början av den veckan var vi vänner, men mer bekanta liksom. Jag kunde inte säga vad som helst till henne. Men när jag började spendera varje dag, i stort sätt hela dagarna så aa jag vet inte riktigt, fick en känsla av att jag verkligen kunde berätta saker för henne. Jag vet att det låter super fjantigt men det är så. Och nu är hon en av mina få närmsta vänner! Loveu honey ♥
Tror dock att det här är den ända bilden som jag har på oss två hahaha... får bjuda på mig själv liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0