sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

Onsdag idag, äntligen slut med veckans långdagar. Dagen har varit riktigt seg alltså o de va bara skönt att komma hem!

Förlåt att jag inte bloggat på några dagar men det har hänt lite saker och jag har inte haft någon lust att göra något alls. Men de går förhoppningsvis frammåt nu!

Ikväll ska jag göra lite saker, inte mycket men något iallafall. chill blir det iallafall. Och imorgon taggar jag in för grönan och eric saade! wihoo! .... typ.

Och nu börjar man sakta men säkert (riktigt sakta) ladda upp inför vintern!
Bild från första konfalägret i November förra året. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0