If I can't hear your heartbeat you're to far away

Godmorgon alla!
Idag ska de tydligen bli finfint väder så jag ska chilla vid vattnet och vid solen! kanske för sista gången i år..? de är ju trots allt i slutet av augusti nu.

Igårkväll hade jag det super trevligt! Drog hem till Emma och chillade på henne där sen hämta vi Elin o så drog vi till ica o köpte massa gott! Sen satt vi vid pepparn i några timmar och grillade. Sen drog vi till nordan och kissade innan vi drog till statoil och efter det åkte jag hem! :) Va kolsvart uet när jag åkte hem så trodde typ att jag skulle bli uppäten av en älg eller en gris eller något haha. usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0