Friday!

Eric var helt okej igår! Han är ju söt men tycker synd om killen som typ bara har fans under 9 år. Visst det är inge fel med de men om jag vore snygg kille i 20 års åldern så skulle jag vilja ha INTE BARA små fans haha :)

Skolan idag gick rätt fort, skönt de! Fick reda på att en släckting (jag inte har kontakt med) dog igår satt vila i frid.
Jag ska snart dra mig in mot knivsta och träffa Elin (och Emma hoppas jag!) så ska vi mysa o lite sånt haha ;) Tagga till för i helgen iallafall! ska njuta av dom sista dagarna i värmen så det blir nice!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0