första skoldagen!

Internet ville inte funka normalt sist jag försökte blogga idag så nu försöker jag igen!
Rätt skönt att komma tillbaka till skolan idag! Dagarna kommer igång igen liksom.. Allt som har ändras i skolan är dock för komplicerat och jag är inte helt nöjd men nu är det såhär... ett år kvar bara ju. Bussarna är dessutom nya och dom har nya siffror så jag fattar ingenting alls med dom heller.
Vi lekte fångarna på fortet typ haha... helt värdelöst men rätt kul ändå på något sätt.

Efter skolan var jag med Elin, Markus, Mattias, Krippa, Ahmed och Jesper ett tag. Det var helt okej och va hemma till sju. Har lite saker och fixa inför skoldagen imorgon och castingen satt ska göra det nu, sen ska jag sova TIDIGT. åtminstonde försöka hehe ;)


lägger upp en finfin bild på Rebecca och en trött mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0