godnatt!

Glad påsk skulle jag ju ha sagt idag! eller aa igår klockan är ju efter tolv. Men hade ingen tanke på att blogga mer under helgen i fredags men nu blev det ju så ändå.

Humöret är lite allt möjligt, Jag sov riktigt dåligt inatt och när jag vaknade låg jag åt HELT FEL håll i sängen. Sen hade jag tänkt klicka hem lite grejer till mitt rum men de har slutat säljas nu.. great ! super. NOT. Men det blir ju så när man inte har pengar och drar ut på att köpa det för länge. my mistake. Så nu får jag hitta något nytt att köpa istället så jag kan bli HELT HELT nöjd med mitt rum!
Jaja nu ska jag sluta prata om sånt där tråkigt och ska kolla på ett avsnitt av topmodel cycle 16 tror jag om det har kommit ut än, annars sover jag! Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0