är ni med jao?

Kom precis hem, trodde jag skulle komma hem tidigare men så blev det inte. Jag, jennifer och Nathalie satt iallafall på balkongen hela dagen vi va där och jobbade på brännan, självklart fick jag en (eller nej två) riktigt ful rand av mina kläder men den får jag sola bort sen.
Sen är min farmor alldeles för gullig som ger mig alldeles för mycket godis i mitt påskägg som låg i en låda och inte ett ägg. (?) Jag som hade tänkt börja med att bli nyttig nu den här veckan, men det får börja när det här godiset är slut istället!

mitt ansikte vill inte alltid fastna på bild..

måste dessutom säga att Mattias är superduper bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0