sleepy head

hola !
Dagen flöt på , hade två lektioner , första i 3 timmar med en lärare jag verkligen inte tycker om. va tvugna att ha matte och sånt men de flöt på, sen vart de lunch och de är ju tisdag så de blev ju fisk och grejer. Köpte en macka, 2 timmars lektion efter det. Och på den hann jag göra klar min SO-fördjupning om demokratin i USA så jag har inget att plugga hemma den här veckan :D vilket är riktigt skönt!

Jag är sjukt trött, precis som igår -.- Ska bli riktigt skönt att få sova ikväll iallafall, kanske måste åka till pappa ikväll för morgondagens inspelning börjar klockan åtta ute på Lidingö så måste dra hemifrån pappa jättetidigt för att slippa stressa och grejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0