test.

Namn (För & Efter): Jennifer Pettersson 
Ögon: blå, gråa typ
Längd: 1.67
Syskon: rebecca, frida och pelle
Tycker du om att sjunga på toaletten?: aa jag gör de hela tiden...
 Födelsedag: 30 april
Stjärntecken: oxe
 Bor: i skogen
 Kön: kvinna
Vad söker du i ett förhållande?: ingenaning allt bra haha? tillit om de heter så
Civilstånd: fullt upptagen :)
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: inne så hemma på de där med bilar asså :)

Favorit frågor: 
Film: har många, men jag kan väll säga.. green street hooligans
Favoritlåt:många här med, Through The Trees - Low Shoulder
Band/Sångare: finns mycket där också men  allt time low
TV: desperate housewives, criminal minds, och life of american teenager tror jag de heter
Skådespelare:shia labeoufMat: pizza hahah eller kanske jing jings khan om resturangen heter så..
Favoritnummer: 13
Färg: svart, blått, rosa haha? ingenaning

 Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: ja men de kommer i vuxenlivet :)
Vill du gifta dig ?: yes
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: efter 20 och innan 30
 Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: vet inte
  Kommer du att ha barn när du gifter dig?: nej de tror jag inte, vill inte de
  Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: absolut inte

Om dig som person:
Har du tagit droger?: har aldrig och kommer aldrig
Vad tänder du på?:  haha sjukt heta killar med fina överkroppar och helst brunt hår hihi
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: jadu..
Hur skum är du?: lagom 8)
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: jag behöver inte säga för dom vet vilka dom är
Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: nej de tycker jag inte
 När grät du sist?: igår haha när jag gäspa... xD men nee jag kommer inte ihåg
 Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: .
Har du någonsin badat naken?: haha
 Sover du med gose djur?: ja jag har hela min samling med teddybears som kuddar...?
Har du några piercings?: i öronen , snart i naveln tror jag :)
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 5535
 Vart vill du åka på din smekmånad?: bora bora lätt
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: vet inte ansiktet, kläderna och storleken kroppsmässigt (:
 Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: kommer inte på nu.. har fått många bra
Har du vunnit något speciellt pris?: vet inte
 Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: ingenaning
 Säger du något speciellt när du är arg på någon: haha jag kommer fasen inte på nu.. 
 Har du några fiender?: haha?
.Vad är du mest rädd för?: döden
 Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: haha fråga om han behöver låna toaletten.. ?
När känner du dig som vackrast?: finns ingen dag där jag inte är vacker? nej men när jag är nyduschad och fixad
Har du några husdjur?: 2 katter
 Vad har du för E-Mail adress?: 
Väldigt onödig info: hahah finns mycket..
Har du haft tråkigt när du gjordedetta testet?: fett segt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0