T V

de är så skönt att ligga i soffan och kolla på csi.men sen är de ju reklarmerna...  inget + hos mig.
Imorgon får jag sova till nio :) de är operationdagsverke imorgon och jag ska jobba hos pappa och blir hämtad vid väsbystation halv 1 av marcus. Innan så ska jag iallafall ''shoppa'' med mamma, eller hon ska hitta en bikini typ och jag ska kolla efter klänning till skolavslutningen ,man måste j uvara snygg då :)

nej nu blir de csi igen.
Såg när thomas bläddrade igenom aftonbladet att blondinbella och daniel westling känner varandra, hahah där blev man förvånad. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0