svar på kommentar...



svar: den här kommentaren fick jag på en gammal dagens oufit från januari. Där skrev jag att jag hade en ny tröja från ginatricot som kostade 199:- den va grå med smycken ifram.
Sen att den som har kommenterat skriver en sån här sak utan att ens stå för att de va den som skrev de?
Okej. De är ingen big deal men ja jag ÄR SÄKER på att jag inte köpte den på rean. Den hade kommit ut i butikerna precis. Jag ljuger inte om sånt i min blogg, jag skriver när de är rea på grejerna. Så jag tycker så här, om du inte vet någonting och känner för att påstå skriv åtminstonde ditt namn, de där är bara fegt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0